ONLINE GLUTENVRIJ WINKELEN BIJ TRAINDEVIE? ZO DOE JE DAT!

Heb je onze glutenvrij, lactosevrij en koemelkvrij brood en banket ontdekt? Dat is fantastisch! Maar hoe kan je nu precies een bestelling plaatsen, afhalen of thuis laten leveren? Dankzij deze handige tips en tricks wordt online glutenvrij winkelen kinderspel en voor je het weet, kunnen jij smullen van onze lekkernijen.

Online glutenvrij en lactosevrij winkelen en genieten, in 1-2-3

1. Kies je favoriete allergeenvrije producten

  • Ga online glutenvrij winkelen in onze webshop en ontdek al onze overheerlijke en ambachtelijk allergeenvrije broden, banket en meer. Je vindt gegarandeerd iets naar jouw smaak.
  • Producten vinden die perfect matchen met jouw dieet? Via onze filters duid je gemakkelijk aan voor welke ingrediënten je intolerant bent en welk glutenvrij product je precies zoekt. Klaar is kees!
  • Allergeenvrije artikelen aankopen voor jouw horecazaak, zorgcentrum, winkel of groothandel? Bekijk onze webshop, vraag je unieke kortingscode aan en ontdek de aangepaste prijzen voor onze producten.

2. Bestellen en betalen

  • Bestel uiterlijk op woensdag voor middernacht om zaterdag van je bestelling te kunnen genieten.
  • Selecteer jouw gluten- en/of lactosevrije producten in je winkelmandje en selecteer thuisbezorging, levering via een servicepunt of levering via een afhaalpunt naar keuze.
  • Producten gemarkeerd met een ” 📦” doos-symbool kan je selecteren voor thuisbezorging of servicepunt levering.
  • Ten slotte reken je je winkelmandje af. We garanderen steeds betaalbare en eerlijke winkelprijzen.
  • De verzendkosten voor thuisbezorging of servicepunt levering in samenwerking met PostNL bedragen 4,95. Gratis verzending bij een bestelbedrag van 55 of meer.

3. Afhalen of liever thuis laten bezorgen?

  • Onze bakker bakt elke week op vrijdag en op zaterdagochtend worden de bestellingen geleverd bij de afhaalpunten. Bestellingen voor thuisbezorging of servicepunt levering worden vrijdagavond via PostNL verstuurd. PostNL zorgt voor de verdere afhandeling van de verzending van jouw bestelling. Je krijg per e-mail bericht van de verzending inclusief track&trace code.
  • Zodra je je bestelling via de webshop hebt geplaatst ontvang je een order bevestiging met daarin je gekozen afhaalpunt met de vanaf-ophaaltijd zodat je weet wanneer je jouw bestelling kan ophalen. Deze kan je het beste zo snel mogelijk ophalen, aangezien het om verse producten gaat.
  • Indien je voor thuisbezorging of servicepunt levering hebt gekozen dan ontvang je op vrijdag een e-mail bericht met daarin de verwachte levertijd die PostNL hanteert.
  • Kan je je bestelling niet tijdig oppikken? Dan zijn wij niet meer verantwoordelijk voor de versheid van de producten en dan moet je zelf het afhaalpunt benaderen. Zij kunnen jouw bestelling in de diepvries bewaren, zodat je deze later kan ophalen.

Geniet en eet smakelijk!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

WhatsApp Vraag? WhatsApp ons!